Interview JAYJAYS - partner Full House Business Event

Interview met Jens De Meester na het Full House Business Event

 

Jens, bedrijven met veel traditie, hoe lang betaat JAYJAYS al?

JAYJAYS bestaat ondertussen nu toch ook al zo'n 90 dagen. 


De volle 90 dagen, maar jullie hebben ook een historie?

Ja dat klopt, JAYJAYS is eigenlijk ontstaan uit het vroegere ContentCrackers. Een bedrijf dat 5 jaar ervaring had in het uitvoeren van digitale strategieën.

Digitale strategie, kan je dat misschien in mensentaal eventjes uitleggen aan de mensen hier aanwezig?

Met JAYJAYS zetten we eigenlijk doelgericht in op LinkedIn, Facebook en Google advertising. Op die manier zorgen we ervoor dat jouw doelgroep jouw website gaat bezoeken en op die manier uiteindelijk ook klant wordt.

Ik veronderstel dat dit jullie eerste partnership is voor het bedrijf. Wat wil je hiermee bereiken? 

Dit event sponsoren was voor ons een opportuniteit om de nog vrij onbekende naam JAYJAYS voor te stellen aan de grote groep ondernemers die hier vandaag aanwezig zijn.

Deel van de sponsoring bestond erin om de digitale strategie van dit evenement te verzorgen?

Ja, dat klopt. Het Full House Business Event is voor ons een ideale case die we in de toekomst kunnen gebruiken. De digitale strategie heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Er zijn vandaag toch een heleboel mensen hier aanwezig.

Waar moeten ondernemers in 2018 op inzetten? Kan je me een belangrijke tip voor een digitale strategie geven? 

Eerst zou ik opteren voor een topwebsite van Webhero en dan moet je natuurlijk in het achterhoofd houden dat een website alleen niet voldoende is. In 2018 moet er ook budget worden voorzien om de digitale strategie mee op te nemen in het totale marketingbudget. Dat zou ik als advies meegeven.


Lees alle interviews met de partners van het Full House Business Event:

Bears4business

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x